مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-20سياسي

سیر صعودی کرونا در شرق و جنوب کرمان/تجمع هواداران نامزدهای انتخاباتی ممنوع


کاندیداهای شوراها و هواداران ریاست جمهوری تجمع نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز در هشتاد و یکمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با و منوجان نام برد و گفت: شهرستان های ارزوییه، انار، رابر، راور، ریگان، فاریاب، فهرج، کوهبنان و نرماشیر در وضعیت زرد و شهرستا ن های بافت، بردسیر، بم، جیرفت، زرند، سیرجان، شهربابک، قلعه گنج، کرمان، رفسنجان و عنبرآباد در وضعیت قرمز قرار دارند.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا از برگشت محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد که سه شب گذشته به واسطه انتخابات برداشته شده بود، از امشب 30 خرداد ماه خبر داد.

وی در خصوص پروتکل ها برای برگزاری انتخابات، گفت: دستورالعمل های بهداشتی ویژه 28 خرداد داریم که بخشی از آن مربوط به بعد از برگزاری انتخابات است که نامزدهای پیروز و هواداران از برگزاری هرگونه تجمع در میادین و خیابان ها باید خودداری کنند، ضمن اینکه در مورد نماز های جمعه، جماعت و مراسم دیگر طبق طرح جامع هوشمند محدودیت ها باید اعمال شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم از سیر صعودی موارد ابتلا در شهرستان های شرقی استان گفت و افزود: این سیر صعودی شیب ملایمی دارد با این حال باید مراقبت ها را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی کرونا در شرق و جنوب کرمان/تجمع هواداران نامزدهای انتخاباتی ممنوع

سیر صعودی کرونا در شرق و جنوب کرمان/تجمع هواداران نامزدهای انتخاباتی ممنوع