مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-20سياسي

تبریک اتحادیه کشوری موسسات قرآنی به مناسبت حماسه حضور مردم


حماسه پرشکوه ملت نستوه و بزرگ ایران در 28 خرداد ماه سال 1400 بیانگر پای بندی به آرمان های والای انقلاب اسلامی،نشانگر حسن اعتماد به رییس جمهور منتخب و در وهله اول ارسال پیام تداوم مقاومت است.

- ، اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت به مناسبت حماسه حضور 28 خرداد ماه در بیانیه ای به مردم غیور ایران تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم ﴿سوره مبارکه محمد- آیه 7﴾ بار دیگر امت بصیر و قدرشناس ایرانِ سرافراز حماسه ای بی نظیر آفرید و با حضور گسترده و غرور آفرین و چشم نواز بر سر صندوق های رأی و در راستای ندای رهبر عظیم الشان انقلاب و با هدف تعیین سرنوشت خود، دشمنان، معاندین و بدخواهان نظام اسلامی را ناامید کرد.

حماسه پرشکوه ملت نستوه و بزرگ ایران در 28 خرداد ماه سال 1400 بیانگر پای بندی به آرمان های والای انقلاب اسلامی، نشانگر حسن اعتماد به رییس جمهور منتخب و در وهله اول ارسال پیام تداوم مقاومت در مقابل استکبار و نیز اقتدار خود در میدان داری در عرصه های ملی و بین المللی است و مهم تر اینکه مطالبه از دولت منتخب جهت تلاش در سرافرازی و آبادانی ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک اتحادیه کشوری موسسات قرآنی به مناسبت حماسه حضور مردم

تبریک اتحادیه کشوری موسسات قرآنی به مناسبت حماسه حضور مردم