مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-20سياسي

افزایش 12 درصدی ثبت نام انتخابات شوراها در روستاهای گلپایگان


در این دوره در روستاهای شهرستان گلپایگان 250 نفر برای کاندیداتوری انتخابات شوراها ثبت نام کردند که رشد 12 درصدی نسبت به دوره قبل را نشان می دهد.

- ایسنا/اصفهان بخشدار شهرستان گلپایگان گفت: در این دوره در روستاهای شهرستان گلپایگان 250 نفر برای کاندیداتوری انتخابات شوراها ثبت نام کردند که رشد 12 درصدی نسبت به دوره قبل را نشان می دهد.

مهدی سرلک، امروز (یکشنبه- 30 خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود تبلیغات منفی از دشمنان و مشکلات اقتصادی، مردم حضور خوبی پای صندوق های رأی داشتند.

در این دوره در روستاهای شهرستان گلپایگان 250 نفر برای کاندیداتوری انتخابات شوراها ثبت نام کردند که رشد 12 درصدی نسبت به دوره قبل را نشان می دهد و از مجموع ثبت نام کنندگان بیش از 95 درصد تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: از مجموع 40 روستای شهرستان که از شرایط داشتن شورای روستایی برخوردار بودند، در 39 روستا شورا شکل گرفت و تنها در روستای کلوچان به دلیل به حد نصاب نرسیدن داوطلبان، انتخابات برگزار نشد.

در 39 روستای مذکور، دو روستا (رباط سرخ و سعید آباد) دارای جمعیتی بالغ بر یکهزار و 500 نفر است که تعداد اعضای شورای آن پنج نفر و در مابقی روستاها سه نفر عضو اصلی شورای روستا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی ثبت نام انتخابات شوراها در روستاهای گلپایگان

افزایش 12 درصدی ثبت نام انتخابات شوراها در روستاهای گلپایگان