مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-20سياسي

آیین نامه ای برای حمایت از گزارشگران تخلف در شهرداری


در آیین نامه حمایت از گزارشگران تخلف تمهیداتی اندیشیده ایم که رسیدگی به شکایات مردمی از مدیریت شهری تحت نظارت شورای شهر تهران درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بهاره آروین درصحن امروز شورای شهر در بررسی طرح ایجاد سامانه واحد درخواست، نظارت و پیگیری شهروندان ضمن موافقت با نظر کمیسیون تخصصی مبنی بر ردّ این طرح گفت: این طرح به کمیته جداگانه نیست.

درنهایت نظر کمیسیون تخصصی مبنی بر ردّ این طرح با 13 رای موافق به تصویب رسید.

استانداردهای حسابرسی در تفریغ بودجه سال 98  رعایت نشده است همچنین در صحن امروز شورا سید حسن رسولی در ارائه گزارش تفریغ بودجه سال 98 شهرداری تهران گفت: بر اساس نظام مالی سه سطح تعیین شده در ماده 44 آیین نامه مالی شهرداری ها، وظیفه نظارت مالی پس از انجام هزینه به حسابرسان داخلی شهرداری واگذار می شود که انتخاب این حسابرسان از اختیارات و وظایف سال بعد بایستی تسلیم شورای شهر کند و حسب این ماده قانونی تا آخر خرداد مورد رسیدگی در شورا قرار گیرد.

رسولی تاکید کرد: بر اساس این مستند قانونی شورا درآمد های وصولی قطعی شده، پیش بینی  و تجزیه و تحلیل می کند و حسب ماده 79 قانون شهرداری علاوه بر اینکه گزارش ماهیانه توسط خزانه دار صورت می گیرد، موارد انحراف از بودجه را  به سمع و نظر اعضا و مردم عزیز می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ای برای حمایت از گزارشگران تخلف در شهرداری

آیین نامه ای برای حمایت از گزارشگران تخلف در شهرداری