مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-20سياسي

تبریک آیت الله علم الهدی به رییس جمهور منتخب/ رای مردم به جبهه انقلاب بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی، انتخاب آیت الله رییسی را به عنوان هشتمین رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، در پی انتخاب آیت الله رییسی از سوی مردم به عنوان هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران، آیت الله سیداحمد علم الهدی با صدور پیامی، انتخاب وی را تبریک گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به این شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم  آیت الله رییسی دامت برکاته، رییس جمهور محبوب و منتخب مردم  پس از عرض سلام انتخاب شایسته جناب عالی به عنوان سکان دار کارگزاری اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقدس مقام معظم رهبری مدظله العالی و جناب عالی تبریک عرض می کنم.

رای مردم در این انتخابات به شخص نبود، به جبهه انقلاب اسلامی و پیروی از امام و رهبری بود که امیدوارم این پایمردی مردم در پای ستون خیمه نظام، منظور نظر حضرت بقیه الله ارواحنافداه قرار گیرد؛ در دهه کرامت و ماه ذی القعده که متعلق به امام هشتم علیه السلام است، انتخاب رییس جمهور هشتم که خادم این آستان مقدس است، پیامی دارد.

  پیغمبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در حدیثی که ابن شاذان قمی در کتاب مائه منقبه از امیرالمومنین علیه السلام، نقل کرده، فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک آیت الله علم الهدی به رییس جمهور منتخب/ رای مردم به جبهه انقلاب بود

تبریک آیت الله علم الهدی به رییس جمهور منتخب/ رای مردم به جبهه انقلاب بود