مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-20اقتصادي

حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در همدان


‍ استاندار همدان با تأکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی گفت: در حال حاضر بیش از300 پروژه در استان همدان در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جریان بازدید های خود از واحدهای تولیدی استان، سری هم به شرکت خوش نوش همدان زد و اظهار کرد: سیاست دولت توجه به ارتقای معیشت مردم از طریق حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بوده و ما نیز تا کنون این سیاست را دنبال کرده ایم.

  وی با بیان اینکه در استان همدان در راستای سیاست دولت، بخش خصوصی سرمایه گذاری های موثری در حوزه های مختلف داشته است گفت: در حال حاضر بیش از300 پروژه در استان همدان در دست اجراست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تاکنون تلاش شده واحدهایی که ظرفیت ایجاد فرصت های شغلی جدید دارند، را حمایت و احیا کنیم افزود: احیای واحدهای راکد در استان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید به ویژه در استان همدان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت شرکت خوش نوش فراتر از وضعیت موجود است تلاش می شود با مانع زدایی ها واحدهای جدید دیگر در این مجموعه راه اندازی شود گفت: انگیزه و توانایی مجموعه تولیدی خوش نوش همدان برای گسترس واحدهای دیگر قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در همدان

حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در همدان