مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-20اقتصادي

از همان پست های اول در اینستاگرام بفروشید!


افراد زیادی هستند که شغلشان وابسته به اینستاگرام است و از این راه کسب درآمد می کنند؛ به همین دلیل، خیلی برایشان اهمیت دارد که پست هایشان در اینستاگرام زیاد لایک بخورد.

- اگر شما هم جز این افراد هستید، احتمالاً مدام از خودتان می پرسید که برای گرفتن لایک بیشتر و در ادامه فروش بیشتر باید چه کاری انجام دهیم؟ جواب خیلی ساده است؛ باید به اکسپلور راه پیدا کنید تا بتوانید بیشتر در معرض دید بقیه ظاهر شوید.

حالا سؤالی که این وسط پیش می آید این است که چطور می توانیم وارد اکسپلور شویم؟ برای جواب دادن به این سوال بیایید اول ببینیم که اکسپلور اینستاگرام چطور کار می کند.

اکسپلوراینستاگرام چطور کار می کند؟ اینستاگرام برای اینکه پست ها را در قسمت اکسپلور نشان دهد، آنها را به روش خاصی آنالیز می کند؛ به اینصورت که اگر پست شما در مدت زمان کمی محبوب شود، شانس این را پیدا می کند که در اکسپلور جایی داشته باشد.

همانطور که می دانید لایک خوردن یک پست به معنی محبوبیت آن هم هست؛ پس هرچه تعداد این لایک ها بیشتر باشد زودتر می توانید به اکسپلور راه پیدا می کنید.

حالا چطور می توانیم آمار لایک پست هایمان را بالا ببریم؟ چند تکنیک کاربردی برای گرفتن لایک بیشتر در ادامه چندتا تکنیک کاربردی را به شما یاد می دهیم تا بتوانید به کمک آن ها آمار و ارقام لایک پست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همان پست های اول در اینستاگرام بفروشید!

از همان پست های اول در اینستاگرام بفروشید!