مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-20سياسي

اقدامات فرهنگی بنیاد شهید پررنگ تر می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: با گذشت زمان فعالیت های فرهنگی در این حوزه کمرنگ شده است؛ بیشتر نگاه بنیاد به مجموعه اجرایی بیشتر نگاه خدماتی و معیشتی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، صبح امروز در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: بنیاد شهید به عنوان یک نهاد فرهنگی بر اساس پیام امام خمینی (ره) و اساس نامه بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید البرز با اشاره به اهمیت نقش فرهنگی این حوزه در کشور، بیان کرد: می توان گفت 60 درصد سیاست گذاری های بنیاد طبق فرامین انقلاب در این حوزه مهم برنامه ریزی می شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: با گذشت زمان فعالیت های فرهنگی در این حوزه کمرنگ شده است؛ بیشتر نگاه بنیاد به مجموعه اجرایی بیشتر نگاه خدماتی و معیشتی بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود بنیاد به زودی به اصل فعالیت خود برگردد، یادآور شد: بنای تمام فعالیت ها و پیوست هر فعالیتی فرهنگی است و ایثارگران یک مجموعه مبلغ فرهنگ و پیام آور ایثار و ازخودگذشتگی بودند و امیدواریم این روحیه تجدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فرهنگی بنیاد شهید پررنگ تر می شود

اقدامات فرهنگی بنیاد شهید پررنگ تر می شود