مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-20سياسي

آغاز منع تردد شبانه از امشب در استان کرمان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: محدودیت های هوشمند کرونایی براساس رنگ بندی شهرها اعمال و منع تردد شبانه از امشب دوباره آغاز می شود و همچنین کنترل ورود و خروج حودروها در شهرهای نارنجی و قرمز مانند گذشته اعمال شود.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: محدودیت های هوشمند کرونایی براساس رنگ بندی شهرها اعمال و منع تردد شبانه از امشب دوباره آغاز می شود و همچنین کنترل ورود و خروج حودروها در شهرهای نارنجی و قرمز مانند گذشته اعمال شود.

محمدصادق بصیری ظهر امروز 30 خردادماه در هشتاد و یکمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: استان های جنوبی و شرقی کشور وضعیت شکننده ای دارند و 22 شهر در کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه آزمون های دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم با رعایت 90 درصد پروتکل های بهداشتی به پایان رسید، اظهار کرد: طبق اطلاعیه وزارت بهداشت از روز گذشته شهرستان های ارزوییه، فاریاب، انار، ریگان، کوهبنان، راور، رابر، فهرج، نرماشیر در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج و منوجان در وضعیت پرخطر کرونایی(قرمز) و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز منع تردد شبانه از امشب در استان کرمان

آغاز منع تردد شبانه از امشب در استان کرمان