مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-20سياسي

مشارکت 300 امدادگر اردبیلی در طرح حامیان سلامت انتخابات


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 300 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب طرح حامیان سلامت انتخابات مشارکت کردند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 300 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب طرح حامیان سلامت انتخابات مشارکت کردند.

عزت الله ضربی در جریان بازدید از فعالیت امدادگران در قالب طرح حامیان سلامت انتخابات در اردبیل اظهار کرد: این افراد با حضور در شعب اخذ رأی و تمامی مراحل انتخابات به عنوان حامیان سلامت مانع از تشدید بیماری کرونا و شیوع آن شدند.

وی تصریح کرد: از اولین ساعات رأی گیری حامیان سلامت با حضور در شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری فعال داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 60 نفر از پرسنل این جمعیت نیز با حضور در شعب اخذ رأی سعی کردند به صورت مستمر و پیگیر موارد بهداشتی را متذکر شده و از رأی دهندگان بخواهند تا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند.

ضربی افزود: در اکثر شعب موارد و موازین بهداشتی به دقت رعایت شد و سعی بر این بود تا کنترل بیماری انجام شده و مانع از گسترش و شیوع این ویروس خطرناک شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 300 امدادگر اردبیلی در طرح حامیان سلامت انتخابات

مشارکت 300 امدادگر اردبیلی در طرح حامیان سلامت انتخابات