مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-20اقتصادي

صدور چک در دستگاه های دولتی تهران حذف شد


معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: صدور چک از گردونه مالی دستگاه های دولتی این استان از ابتدای سال گذشته حذف شده است.

- معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: صدور چک از گردونه مالی دستگاه های دولتی این استان از ابتدای سال گذشته حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر عباس رضازاده گفت: اکنون تمام خدمات مربوط به جابجایی وجوه در دستگاه های دولتی به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و چکی صادر نمی شود.

وی افزود: با تحقق این موضوع، استان تهران در زمینه تحقق خزانه الکترونیکی موفق عمل کرد و این برنامه را در سطح استان به سرانجام رساند.

با تحقق خزانه الکترونیکی و حذف چک، جلوی هر نوع سودجویی و تاخیر در پرداخت ها یا اشتباه در روند جابجایی بدهی ها و مطالبات گرفته شد.

معاون نظارت مالی و رییس خزانه معین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران گفت: پیش از این دستگاه هایی که با وجوه عمومی اداره می شدند، باید به مردم، پیمانکاران و شرکت های طرف حساب دولت، چک می پرداختند که با حذف چک از این فرآیند، تمام پرداخت ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون تمام مطالبات و بدهی ها به صورت پایا یا ساتنا به شهروندان، شرکت ها، دستگاه های مربوطه و طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور چک در دستگاه های دولتی تهران حذف شد

صدور چک در دستگاه های دولتی تهران حذف شد