مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-20اقتصادي

واردات تایرهای چینی و هندی / لاستیک خودرو سنگین به مقدار نیاز در انبار موجود است


طبق اعلام وزارت صمت، واردات لاستیک با قیمت ارز نیمایی به طور مکفی انجام پذیرفته و هیچگونه اخلال و وقفه ای در روند واردات صورت نپذیرفته است و در حال حاضر موجودی تایر سنگین به مقدار نیاز در انبارها موجود است .

- به گز ارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز 22 خرداد امسال خبرگزاری فارس گفت وگویی با دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور منتشر کرد که در این گفت وگو به نقل از وی اعلام شده بود : در حال حاضر اصلاً لاستیک کامیون در سامانه تخصیص و توزیع کالا و تایر مربوط به وزارت صمت موجود نیست و کامیون داران لاستیک را با نرخ آزاد و گران خریداری می کنند.

به گفته احمد کریمی، شرکت های تولید داخل هم اگر زمانی لاستیک را در سامانه می آورند، قیمتی ارائه می دهند که در بازار آزاد، با قیمت ارزان تر پیدا می شود.

وی گفته بود که راننده کامیون در این شرایط اقتصادی مجبور است لاستیک بی کیفیت چینی را خریداری کند و برخی از همین لاستیک های تولید داخل که قیمت آنها هم افزایش یافته است هم عمر چندانی ندارند که این در کنار افزایش هزینه های کامیوندار، در ایمنی سیر هم تأثیر منفی دارد.

به گفته دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران کشور  با وجود ابلاغ  عرضه لاستیک با ارز دولتی ناهماهنگی هایی بین بانک مرکزی، گمرک و بانک عامل وجود دارد و آن 120 هزار حلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات تایرهای چینی و هندی / لاستیک خودرو سنگین به مقدار نیاز در انبار موجود است

واردات تایرهای چینی و هندی / لاستیک خودرو سنگین به مقدار نیاز در انبار موجود است