مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-20دانش

ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید آغاز شد


ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1400 از امروز یکشنبه 30 خرداد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده است و با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته همزمان در یک مرحله انجام می شود، متقاضیان باید با توجه به رشته محل های اعلام شده، رشته محل های مورد علاقه خود را در سامانه ثبت کنند.

علاقه مندان به تحصیل در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، به عنوان متقاضی این دوره منحصراً در یک رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و کد رایانه ای دیپلم خود (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون) ثبت نام کنند.

پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت.

همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشند، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید آغاز شد

ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید آغاز شد