مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-20ورزشي

چهارمین کمپ تابستانی بازی سازی دانشگاه اصفهان


مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری چهارمین کمپ تابستانی بازی سازی دانشگاه اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری چهارمین کمپ تابستانی بازی سازی دانشگاه اصفهان خبر داد.

جواد راستی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: کمپ تابستانی لذت بازی سازی 1400 فرصتی برای یادگیری و تجربه و تیم سازی است که برای لذت بردن از بازی سازی مهیا شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه این برنامه از 12 تیر تا سه شهریور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به بازی سازی می توانند در کنار هم یک برنامه هیجان انگیز و کم نظیر را تجربه کرده و بدون نیاز به دانش قبلی، به سادگی اصول گرافیک و انیمیشن را بیاموزند و بدون نیاز به دانش کدنویسی با یک موتور بازی سازی کار کرده و با ساختن سه مینی گیم جذاب، حال و هوای بازی سازی را تجربه کنند.

راستی ادامه داد: این برنامه در قالب 64 ساعت آموزش های جذاب و مفید بازی سازی به همراه 20 ساعت تجربه کار تیمی به مدت هشت هفته (روزهای زوج از ساعت 9 تا 13) برگزار می شود و در بخش آموزش 14 ساعت هنر دوبعدی و فتوشاپ، شش ساعت انیمیشن، 22 ساعت کار با زیرموتور BOLT یونیتی و 22 ساعت کارگاه های متنوع در حوزه تیم سازی و طراحی و تبلیغات و انتشار و درآمدزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کمپ تابستانی بازی سازی دانشگاه اصفهان

چهارمین کمپ تابستانی بازی سازی دانشگاه اصفهان