مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-20سياسي

تا این ساعت تجمیعی در خصوص آراء نامزدهای شورای شهر اهواز صورت نگرفته است


فرماندار و رییس حوزه انتخابیه اهواز گفت: با توجه به عدم تجمیع آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر، لیست های منتشرشده تعداد آرای نامزدها در فضای مجازی صحت ندارد و تبلیغاتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی ظهر یکشنبه در خصوص نتایج آراء انتخابات شورای شهر اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون هیچگونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و بنده به عنوان فرماندار لیست های منتشر شده آراء نامزدها در فضای مجازی را شدیدا تکذیب می کنم.

وی افزود: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش بینی شده بود، اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات امکان پذیر نبود ، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده، مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: شمارش آراء شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

جمال عالمی نیسی در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز تصریح کرد: به مردم شریف اهواز و نامزدهای محترم قول می دهم از آراء آنها صیانت و حفاظت نمایم و در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا این ساعت تجمیعی در خصوص آراء نامزدهای شورای شهر اهواز صورت نگرفته است

تا این ساعت تجمیعی در خصوص آراء نامزدهای شورای شهر اهواز صورت نگرفته است