مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-20اقتصادي

تحقق 16 میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های سکوی پرتاب یزد


تاکنون16 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح استارتاپی منتخب در بزرگترین رویداد سرمایه گذاری استارتاپی استان یزد محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، رویداد بزرگ سکوی پرتاب یزد اول بهمن 1399 با همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، پارک علم و فناوری استان یزد، صندوق نو آوری و شکوفایی و مجموعه 100 استارت آپ برگزار شد.

این رویداد که با عناوین مختلف در استان های کشور برگزار می شد، اینبار در استان یزد با بیش از 40 میلیارد تومان مجموع ارزش سرمایه گذاری موافقت شده، رکورد کشور را شکست.

اکنون اما بعد از گذشت حدود پنج ماه از این رویداد، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در خصوص میزان موفقیت سرمایه گذاری های این رویداد با اشاره به اعلام آمادگی 296 طرح در ابتدای این رویداد، گفت: به دلیل خام بودن بسیاری از این طرح ها و یا کامل نبودن مدارک، رتبه بندی آن ها انجام شده و نهایتاً 58 طرح برای ارائه در حضور داوران در رویداد انتخاب شدند.

محمد سپهر از پذیرش اولیه 36 طرح توسط داوران رویداد خبر داد و گفت: از این تعداد 12 طرح به دلایل مختلف از جمله پیدا کردن سرمایه گذار دیگر یا نداشتن رضایت از مفاد قرارداد مشارکت، انصراف دادند.

سپهر افزود: شش نفر از صاحبان طرح های پذیرفته شده نیز ترجیح دادند مبلغ مصوب را در قالب تسهیلات دریافت کنند و 10 طرح هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 16 میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های سکوی پرتاب یزد

تحقق 16 میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های سکوی پرتاب یزد