مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-20سياسي

مشارکت 95 درصدی ارتشیان در انتخابات1400/ «ما می توانیم» را معنا کردیم


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت: ارتشیان قهرمان با حضور 95 درصدی خود در پای صندوق های رأی ثابت کردند سرباز ولایت و حافظ مرز ها و حریم انقلاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ، امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) خراسان جنوبی، با اشاره به حضور نیرویهای مسلح جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها، اظهار داشت: انقلابی بودن و انقلابی خدمت کردن نیرو های مسلح باعث شده تا کشور ایران به عنوان قدرت نظامی منطقه مطرح شود.

وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی هم در به ثمر نشستن و هم در تثبیت انقلاب نقش آفرین بوده و در دوران دفاع مقدس نیز در کنار سایر نیرو های مسلح نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

  ما می توانیم را معنا کردیم فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با اعلام اینکه نیروی زمینی ارتش امروز در ساختار خود دچار تحول شده و یگان های آن، یگان های متحرک هجومی، واکنش سریع و تخصصی است، تصریح کرد: امروز نیرو های مسلح به جایی رسیده اند که تجهیزات و تسلیحات نظامی مورد نیازشان با دست توانای نیرو های متخصص بومی ساخته می شود.

آذریان به وجود انواع سامانه های پیشرفته موشکی در ارتش جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: امروز ارتش متشکل از نیروهای متدین و انقلابی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 95 درصدی ارتشیان در انتخابات1400/ «ما می توانیم» را معنا کردیم

مشارکت 95 درصدی ارتشیان در انتخابات1400/ «ما می توانیم» را معنا کردیم