مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-20سياسي

روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محروم شد


حسین روازاده معروف به حکیم روازاده بر اساس رای هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی به یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شد.

- حسین روازاده معروف به حکیم روازاده بر اساس رای هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی به یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از اداره کل روابط عمومی؛ متن نامه دکتر فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی خطاب به معاون درمان وزارت بهداشت مبنی بر محکومیت حسین روازاده در ذیل آمده است: جناب آقای دکتر جان باباییمعاون محترم درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکیبا سلام و احترام به پیوست تصویر رأی قطعی به شماره کلاسه 198/59/8110 مورخ 06/09/98 هیات عالی انتظامی نظام پزشکی در خصوص آقای دکتر حسن روازاده به شماره عضویت 58290 مبنی بر یک سال محرومیت از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور به پیوست ارسال می گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید رأی مذکور از تاریخ 01/04/ 1400 ازطریق دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و سازمان های بیمه گر مورد اقدام قرار گرفته و از اقدام اجرایی انجام شده این سازمان را مطلع فرمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محروم شد

روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی و وابسته در کل کشور محروم شد