مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-20سياسي

شماره جدید «طنزآور» منتشر شد


سومین شماره مجله «طنزآور» منتشر شد.

- سومین شماره مجله طنزآور منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجله در حوزه طنز ادبی یا طنز بلند و مکتوب در مشهد منتشر می شود و نیمی از آن به طنز ایرانی و نیمی دیگر به طنز ملل اختصاص دارد که در هر دو بخش نمونه هایی از طنز در قالب شعر، داستان کوتاه، قطعه و خاطره ارائه شده است.

همچنین علاوه بر وجود کاریکاتورهای متعدد و مرتبط با موضوعات در داخل مجله، روی جلد هر شماره هم به یک کاریکاتور از یک کاریکاتوریست برجسته اختصاص یافته و با آن فرد گفت وگو شده است.

در این شماره از طنزآور بخش طنز ملل شامل داستان هایی است از پی جی وودهوس، دورتی پارکر، رابیندرانات اگور، رابرت بنچلی، کرت وانه گت، زکریا تامر، جیمز تربر، لطف الله کبیروف، آرکادی آرکانف و لوییس وریسیمو.

همچنین در بخش طنز ایرانی نام افرادی از جمله علی اکبر دهخدا، بهاالدین خرمشاهی، محمود فرجامی، آذردخت بهرامی، علی خزاعی فر، کیارش زندی، آبتین گلکار، راشد انصاری، علی مرسلی، قاسم رفیعا، فروغ بهلولی، علیرضا خان جان، حسین گلچین، عبدالعلی براتی، حسن هاشمی میناباد و دیگران آمده است.

علی خزاعی فر در سردبیریه سومین شماره مجله طنزآور دلیل شیوع خنده در میان ایرانیان را چنین توضیح می دهد: دلیل این امر را باید در هوشمندی تاریخی ایرانیان جست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید «طنزآور» منتشر شد

شماره جدید «طنزآور» منتشر شد