مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-20ورزشي

4 کشتی گیر فرنگی کار قم در اردوی تیم ملی


چهار جوان فرنگی کار کشتی استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی جوانان ایران برای حضور در اردوی آماده سازی جدید این تیم دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دور جدید تمرینات و برنامه های آماده سازی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان از امروز در حالی برگزار می شود که فرنگی کاران مستعد استان های فارس، خوزستان، قم، مازندران، تهران و اردبیل در این اردو حاضر هستند و در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تمرین می کنند.

این چهارمین مرحله از برنامه های آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان است که تا نهم تیر ماه در تهران برگزار می شود و فرنگی کاران در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم زیر نظر یک مربی شاخص از کشتی قم به نام روح الله میکاییلی بر عهده دارد.

در وزن 55 کیلوگرم محمدمهدی جواهری از قم رقبایی همچون امیررضا ده بزرگی از فارس و احمدرضا ناصرپور از خوزستان را در کنار خود دارد و در وزن 60 کیلوگرم امیرحسین خوانساری و عارف محمدی از خوزستان رقبای محمد جانقلی ملی پوش کشتی فرنگی قم در اردوی تیم ملی جوانان هستند.

اما در وزن 63 کیلوگرم محمدامین جبالی فر از قم تنها با ایمان محمدی از خوزستان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت می کند، در حالی که صادق عبداللهی فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم قم در این مرحله از اردوی تیم ملی دو رقیب به نام های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشتی گیر فرنگی کار قم در اردوی تیم ملی

4 کشتی گیر فرنگی کار قم در اردوی تیم ملی