مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-20سياسي

برغم همه نیرنگ ها و توطئه های دشمنان، مردم ایران اسلامی بدخواهان را مایوس کردند


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی، از حضور پرشور، آگاهانه و غرورآفرین ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران در انتخابات 1400 قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و احمد حسین زادگان استاندار مازندران، با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور، آگاهانه و غرورآفرین ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران در انتخابات 1400 قدردانی کردند.

‎ متن کامل این پیام مشترک به شرح زیر است بسم الله الرحمن الرحیم بحمدالله برغم همه نیرنگ ها و توطئه های دشمنان و معاندین؛ ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پرشور در صحنه انتخابات؛ باردیگر بدخواهان را مایوس کرد و در مسیر آرمان های شهدای والامقام، امام شهدا و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب، گامی ماندگار برداشت.

ملت ایران در طول بیش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی؛ همواره در گذرگاه های صعب و سخت با حضور خردمندانه و هوشیارانه خویش بویژه در صحنه انتخابات که مهم ترین تجلی حضور در تعیین سرنوشت و حرکت در مسیر اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است، نقش و مشارکتی پرشور و عزت آفرین داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برغم همه نیرنگ ها و توطئه های دشمنان، مردم ایران اسلامی بدخواهان را مایوس کردند

برغم همه نیرنگ ها و توطئه های دشمنان، مردم ایران اسلامی بدخواهان را مایوس کردند