مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-20اقتصادي

ماجرای اختلال مراکز معاینه فنی چه بود؟


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به ماجرای اختلال در برخی از مراکز معاینه فنی گفت: روزانه حدود 5 هزار خودرو در تهران معاینه فنی می گیرد.

- حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ماجرای اختلال در برخی از مراکز معاینه فنی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر این مشکل برطرف شده و شلوغی و ترافیک در هیچ یک از مراکز معاینه فنی تهران نداریم.

وی افزود: فقط چند ساعت مراکز معاینه فنی هفته گذشته غیرفعال بود و از آنجایی که همه مراکز معاینه فنی کشور تحت یک سامانه با عنوان سیمفا است اختلال در این سامانه که مربوط به وزارت کشور است سبب بروز مشکل در زمان کوتاهی شد.

  مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: شهروندانی که از طریق سامانه اینترنتی نوبت انجام معاینه فنی خودروهایشان را ثبت کرده باشند در صورت اختلال در یک مرکز معاینه فنی برای آنها پیامک ارسال می کنیم تا زمان دیگر مراجعه کنند.

  وی درباره مشکل قطعی برق در مراکز بیان داشت: امسال چند نوبت قطعی برق هم داشتیم و البته به طور کلی این مشکل چندان روال و زیاد نیست و در صورت امکان حتما به شهروندانی که اینترنتی ثبت نام کرده باشند اطلاع می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اختلال مراکز معاینه فنی چه بود؟

ماجرای اختلال مراکز معاینه فنی چه بود؟