مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-20سياسي

557 مددجوی زنجانی تسهیلات دریافت کردند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت 557 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از خدمات معوض این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار کرد: به منظور هم افزایی در حوزه خدمت رسانی اثر بخش به خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند در کنار ارائه خدمات بلاعوض و مستمر، بخشی از خدمات این نهاد نیز به خانواده های عزیز تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند استان زنجان از محل منابع و اعتبارات صندوق امداد ولایت از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

صفری میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده های تحت حمایت این نهاد را از ابتدای سال جاری، قریب به 5 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه 942 میلیون تومان از خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون نیز به منظور کمک به تأمین، تعمیر و تجهیز مسکن و ودیعه مسکن خانواده های مددجو بوده است، افزود: 142 فقره تسهیلات خدمات مسکن در قالب ساخت، تعمیر، تجهیز فضای جانبی و ودیعه مسکن به خانواده های مددجو از ابتدای سال جاری ارائه شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات آسان و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه از سیاست های صندوق قرض الحسنه امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

557 مددجوی زنجانی تسهیلات دریافت کردند

557 مددجوی زنجانی تسهیلات دریافت کردند