مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-20اقتصادي

دیدگاه رنج آفرین را به گنج آفرین تبدیل کنیم


رییس اتاق بازرگانی بیرجند اظهار کرد: شفافیت در سیاست گذاری ها و پایان دادن به شیوه آزمون و خطا در برنامه ریزی های کلان اقتصادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اتاق بازرگانی بیرجند اظهار کرد: شفافیت در سیاست گذاری ها و پایان دادن به شیوه آزمون و خطا در برنامه ریزی های کلان اقتصادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد.

محسن احتشام، امروز یکشنبه 30 خرداد، در جمع رسانه های گروهی به مهم ترین انتظارات بخش خصوصی از دولت جدید اشاره کرد و پایان دادن به رقابت نابرابر بخش خصوصی با دولت و تغییر رویکرد دولت محور در اقتصاد را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن انتقاد از نبود شفافیت در چارچوب سیاست گذاری های اقتصادی از دولت سیزدهم خواست تا حین برنامه ریزی برای اقتصاد از دیداه های بخش خصوصی بهره بگیرد و در عین حال رویکرد خود را از شیوه آزمون و خطا به استفاده از تجربیات جهانی تغییر دهد.

رشد اقتصادی با سطح منابع موجود در ایران تناسب ندارد رییس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر رشد اقتصادی با سطح منابع موجود در ایران تناسب ندارد، افزود: اولین کاری که برای رفع مشکلات موجود باید انجام شود شناسایی و رسیدن به درک درست از مشکلات است و پس از آن می توان راهکارهای مناسب را ارائه داد تا در نهایت دیدگاه رنج آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه رنج آفرین را به گنج آفرین تبدیل کنیم

دیدگاه رنج آفرین را به گنج آفرین تبدیل کنیم