مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-20سياسي

پیگیری رفع مشکلات مدارس کانکسی و خشتی عشایر کلیبر


نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس با بیان اینکه برای رفع مسائل آموزشی عشایر جلساتی با مدیران آموزش و پرورش استان ها برگزار شد، - ، حسین حاتمی، در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند اظهار داشت: در این زمینه با هماهنگی های انجام شده، فراکسیون عشایری مجلس به منطقه سفر کرد تا از نزدیک با مسائل و دغدغه های مردم آشنا شود.

وی افزود: در این میان رییس سازمان امور عشایری کشور و رییس سازمان نوسازی مدارس نیز در این بازدیدها حضور داشتند تا بتوان مشکلات آموزشی را برطرف کرد.

حاتمی با بیان اینکه برای رفع مسائل آموزشی عشایر جلساتی با مدیران آموزش و پرورش استان ها برگزار شد، ادامه داد: مدارس کانکسی، خشتی و گِلی زیادی در مناطق عشایری وجود دارد که باید مشکلات آنها برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند دارای جذابیت های گردشگری زیادی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: در این راستا با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منطقه سفر کرد و از نزدیک با زیرساخت های منطقه آشنا شد.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا از قلعه بابک و همچنین پل های تاریخی شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع مشکلات مدارس کانکسی و خشتی عشایر کلیبر

پیگیری رفع مشکلات مدارس کانکسی و خشتی عشایر کلیبر