مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-20سياسي

انتخابات خراسان جنوبی بدون هیچ گونه قطعی برق برگزار شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده و با تلاش همکاران متخصص شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده و با تلاش همکاران متخصص شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، انتخابات و شمارش آرا در 28 و 29 خردادماه 1400 بدون بروز اختلال یا حادثه در حوزه برق برگزار شد.

مهدی دادگر، امروز یکشنبه 30 خرداد به رسانه های گروهی گفت: با توجه به وجود بستر الکترونیک در برگزاری انتخابات خرداد 1400، تامین مستمر برق مورد نیاز شعب اخذرای و جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی با توجه به گرمای هوا و کمبود تولید برق دغدغه جدی بود که در سایه همراهی مشترکین برق و با همت و تلاش همکاران با موفقیت به انجام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا همکاران ستادی و عوامل اجرایی که قبل و بعد از این رخداد مهم در حالت آماده باش قرار گرفته بودند به شایستگی کنترل بار شبکه توزیع برق و حراست از تاسیسات و شبکه های توزیع برق را بر عهده گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: علاوه بر حفاظت فیزیکی تاسیسات شبکه با استفاده از نیروهای حراست و همچنین همراهی نیروهای بسیجی و بهره برداری شرکت، رص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات خراسان جنوبی بدون هیچ گونه قطعی برق برگزار شد

انتخابات خراسان جنوبی بدون هیچ گونه قطعی برق برگزار شد