مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-20بين الملل

فرانسوی ها با حضور در انتخابات منطقه ای، آماده انتخابات ریاست جمهوری می شوند


انتخابات منطقه ای در فرانسه در حالی امروز (یکشنبه) برگزا می شود که مردم خودشان را برای انتخابات ریاست جمهوری 2022 آماده می کنند و در این میان، - انتخابات منطقه ای در فرانسه در حالی امروز (یکشنبه) برگزا می شود که مردم خودشان را برای انتخابات ریاست جمهوری 2022 آماده می کنند و در این میان، حزب راست افراطی لوپن با همان شعارهای قدیمی مقابله با مهاجران، در میدان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، حزب میانه روی امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه به نظر ضعیف عمل کرده و فاقد پایگاه سیاسی قدرتمند محلی است و از نارضایتی مردمی بابت رسیدگی اش به کرونا در عذاب است.

میزان مشارکت در دور نخست این انتخابات محلی احتمالا با کاهشی بی سابقه همراه باشد.

آنهایی که به حوزه های رای گیری آمده اند باید ماسک داشته باشند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و خودکار شخصی داشته باشند.

انتخابات محلی برای شورای رهبری 13 منطقه فرانسه از بریتانی تا بورگاندی و ریویرای فرانسه بر روی مسائلی چون حمل و نقل، مدارس و زیرساخت ها تمرکز دارد.

اما سیاستمداران پیشرو از آنها به عنوان سکویی برای آزمودن ایده ها و جلب نظر حامیان پیش از انتخابات ریاست جمهوری آوریل 2022 استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسوی ها با حضور در انتخابات منطقه ای، آماده انتخابات ریاست جمهوری می شوند

فرانسوی ها با حضور در انتخابات منطقه ای، آماده انتخابات ریاست جمهوری می شوند