مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-20دانش

آموزش ترم آینده دانشگاه ها حضوری است/ عمده پذیرش علوم پزشکی از بهمن ماه


با توافقی که با ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته است با واکسیناسیون دانشگاهیان، ترم آینده حضوری برگزار می شود.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: با توافقی که با ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته است با واکسیناسیون دانشگاهیان، ترم آینده حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام شده تا پایان تابستان تمام اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه ها واکسینه می شوند.

وی افزود: همچنین دانشجویانی که تاکنون در اولویت نبودند در وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها تا پایان پاییز واکسینه می شوند.

این واکسیناسیون از شهریورماه شروع می شود و با تلاش معاونت بهداشتی امیدوار هستیم که تا شروع مهرماه دانشجویان حداقل یک دوز می گیرند.

حق دوست خاطرنشان کرد: معاونت دانشجویی وزارت بهداشت نیز در حال تدابیر و فراهم کردن شرایط هستند که ترم آینده حضوری تر باشد اما امتحانات حتما حضوری برگزار می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: پیش بینی این است که در مهرماه تا اواسط آبان ماه کلاس های درس غیر حضوری و تلفیقی باشد و از آبان ماه کلاس ها به صورت حضوری شروع شوند.

اما با توجه به انباشت دروس و اینکه برخی از دانشجویان در ترم پایانی به سر می برند ممکن است کلاس های درس با شلوغی بیشتری مواجه شوند به همین دلیل عمده پذیرش دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ترم آینده دانشگاه ها حضوری است/ عمده پذیرش علوم پزشکی از بهمن ماه

آموزش ترم آینده دانشگاه ها حضوری است/ عمده پذیرش علوم پزشکی از بهمن ماه