مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-20پزشكي

تاکنون در فارس 342 هزار دوز واکسن تزریق شده است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تزریق دوز دوم واکسن کرونا در استان فارس خبر داد و گفت: طبق آخرین آمار 342 هزار دوز واکسن کرونا در دو مرحله به اعضای گروه های هدف در فارس تزریق شده است.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تزریق دوز دوم واکسن کرونا در استان فارس خبر داد و گفت: طبق آخرین آمار 342 هزار دوز واکسن کرونا در دو مرحله به اعضای گروه های هدف در فارس تزریق شده است.

دکتر عبدالرسول همتی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: از کل آمار واکسن تزریق شده کرونا در استان فارس، 60 هزار دوز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون بوده است.

همتی با اشاره به اینکه، سهمیه ی واکسن سینوفارم برای تزریق نوبت دوم به فارس تعلق گرفته است، گفت: طبق نوبت دهی پیامکی که در حال انجام است، آن گروه از شهروندان که نوبت نخست واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند، نوبت دوم واکسن خود را دریافت می کنند.

او افزود: افرادی که توانایی حرکتی برای حضور در مراکز واکسیناسیون ندارند می توانند برای تزریق نوبت دوم واکسن به دو مرکز خودرویی تزریق واکسن به نشانی بلوار حسینی الهاشمی، پارک کوهستانی دراک یا ورزشگاه پارس واقع در میانرود مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تزریق واکسن در شهرستان ها از فردا دوشنبه 31 خردادماه آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون در فارس 342 هزار دوز واکسن تزریق شده است

تاکنون در فارس 342 هزار دوز واکسن تزریق شده است