مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-20اقتصادي

ذبح بهداشت در کشتارگاه دورود/ اینجا سلامتی شهروندان اهمیت ندارد


اگرچه سال های متمادی است که فعالیت کشتارگاه دام دورود به واسطه مشکلات بسیار بهداشتی باید متوقف شود، اما متولیان به دلیل نبود کشتارگاه جایگزین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دورود، کشتارگاه این شهرستان با بیش از 40 سال قدمت و ساختار فیزیکی فرسوده و قدیمی، اما همچنان فعال است و با وجود مشکلات بهداشتی و زیست محیطی، این مجموعه همچنان به کشتار و عرضه دام مشغول است.

اگرچه سال های متمادی است که فعالیت کشتارگاه دام دورود به واسطه مشکلات بسیار بهداشتی باید متوقف شود، اما متولیان به دلیل نبود کشتارگاه جایگزین، تعطیلی آن را به صرفه ندانسته و در انتظار ایجاد یک مرکز توسط بخش خصوصی هستند.

در این میان گویا آنچه از اهمیت لازم برخوردار نبوده سلامتی شهروندان است، موضوع مهمی که در گرو بی اعتباری شهرداری و پیگیری های قضایی مانده و همچنان بلاتکلیف مانده است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان در خصوص وضعیت بهداشتی کشتارگاه های دام استان، به فارس گفت: کشتارگاه های خرم آباد، کوهدشت، دلفان و سلسله در تملک بخش خصوصی هستند و مشکل خاصی از نظر بهداشتی در این مراکز وجود ندارد.

مصطفی زبردست خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ استان کشتارگاه هایی است که در اختیار شهرداری ها بوده و در برخی از این مراکز شرایط بهداشتی به هیچ وجه رعایت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح بهداشت در کشتارگاه دورود/ اینجا سلامتی شهروندان اهمیت ندارد

ذبح بهداشت در کشتارگاه دورود/ اینجا سلامتی شهروندان اهمیت ندارد