مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-20سياسي

تشکر آیت الله اعرافی از ملت ایران برای حضور حماسی در انتخابات


آیت الله اعرافی کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در انتخابات تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله علیرضا اعرافی کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در انتخابات تشکر کرد.

  متن این بیانیه به شرح ذیل است:  بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف استان تهران! جوانان سرافراز تهران و شهرها و روستاهای تهران ! سلام و درود بار دیگر تهران و شهرستان ها و شهرها و روستاهای آن شکوه حضور و شور حماسی و شعور انقلابی و میثاق ایمانی خود را به تماشای جهانیان و ایرانیان گذارد و به عنوان عاصمه و پایتخت ایران و نظام و انقلاب اسلامی سر به افلاک کشید و افتخار و غرور آفرید.

آری! شما مردم شریف استان تهران ، همراه و پیشگام ملت رشید و فهیم و نجیب ایران، به فراخوان رهبری معظم انقلاب اسلامی مراجع عظام تقلیدو فرهیختگان و گروه های مرجع حوزوی و دانشگاهی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران و سائر نهادهای مردمی و تشکل های انقلابی پاسخ مثبت دادید و همه وسوسه را دور ساختید و به سختی ها و تنگناها لبخند زدید و برغم همه شکوه هاو گلایه ها در میدان جهاد بزرگ و صحنه انتخابات های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر آیت الله اعرافی از ملت ایران برای حضور حماسی در انتخابات

تشکر آیت الله اعرافی از ملت ایران برای حضور حماسی در انتخابات