مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-19بين الملل

واکنش انصارالله یمن به قرار گرفتن در فهرست نقض حقوق کودکان


دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل با درج نام انصارالله در فهرست موسوم به ناقضان حقوق کودک و اتهام ناروا به این جنبش، نام خود و سازمان متبوعش را در فهرست ننگین قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از شبکه خبری المسیره، انصارالله شنبه شب در بیانیه ای افزود: آنتونیو گوترش ثابت کرد سازمان ملل صرفا یک تریبون بی ارزش است که کشورهای صاحب نفود از آن برای تحریف حقایق و مصادره حقوق ملت های مستضعف استفاده می کنند.

انصارالله گفت: بهتر است سازمان ملل بیطرف بماند و تبدیل به شیپور بی ارزشی نشود که مزخرفات و اظهارات سخیف ائتلاف متجاوزان را تکرار کند.

دفتر سیاسی انصارالله درج نام خود در فهرست ناقضان حقوق کودکان را فاقد هرگونه دلیل و مدرک دانست و تاکید کرد که سازمان ملل با این اقدام پیوند با ملت ما را قطع نمود و خود را در کنار ائتلاف متجاوز قرار داد.

انصارالله خاطرنشان کرد که هزاران فیلم ویدیویی مربوط به کشتار هولناک کودکان یمن طی سال های گذشته و پیامدهای محاصره یمن، ائتلاف متجاوز را محکوم می کند.

این جنبش افزود: اگر دبیرکل سازمان ملل ذره ای انسانیت دارد باید به جای اینکه وجدان خود را به ثمن بخس بفروشد، از تمدید زمامداری اش برای بار دوم خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش انصارالله یمن به قرار گرفتن در فهرست نقض حقوق کودکان

واکنش انصارالله یمن به قرار گرفتن در فهرست نقض حقوق کودکان