مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 01:502021-06-19بين الملل

اشکنازی: در دوران فعالیتم، با اکثر همتایانم در خاورمیانه صحبت کرده ام


وزیر خارجه سابق رژم صهیونیستی از دیدارهایش با مسئولان کشورهای خاورمیانه از جمله کشورهایی که اسراییل با آنها روابط دیپلماتیک ندارد، پرده برداشت.

- وزیر خارجه سابق رژم صهیونیستی از دیدارهایش با مسئولان کشورهای خاورمیانه از جمله کشورهایی که اسراییل با آنها روابط دیپلماتیک ندارد، پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گابی اشکنازی، وزیر خارجه پیشین اسراییل فاش کرد که وی در زمان تصدی مسئولیت خود با همتایان خود در اکثر کشورهای خاورمیانه، از جمله کشورهایی که اسراییل با آنها روابط دیپلماتیک ندارد ، صحبت کرده است.

اشکنازی در مصاحبه با کانال 12 تلویزیون اسراییل از افشای اسامی کشورها یا وزرایی که با آن ها دیدار کرده است خودداری کرد.

وی افزود: توافق نامه های صلح ابراهیم که اسراییل با امارات، بحرین، سودان و مراکش امضا کرد، جایگزین توافق نامه های استراتژیک با مصر و اردن نیست.

این مقام سابق اسراییلی به وجود تنش در روابط با اردن اذعان و ابراز امیدواری کرد که دولت جدید اسراییل فرصتی برای بهبود روابط داشته باشد.

اشکنازی کمی قبل از پایان دوران فعالیتش در وزارت خارجه اسراییل هم گفته بود که با وزیران خارجه هفت کشور عربی از جمله کسانی که روابط دیپلماتیک با اسراییل ندارند دائما در تماس است و به طور روزانه با برخی از آنها از طریق واتس اپ ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکنازی: در دوران فعالیتم، با اکثر همتایانم در خاورمیانه صحبت کرده ام

اشکنازی: در دوران فعالیتم، با اکثر همتایانم در خاورمیانه صحبت کرده ام