مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 23:502021-06-19بين الملل

کاخ سفید: بایدن 28 ژوئن میزبان رییس جمهور رژیم صهیونیستی است


کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که رییس جمهور ایالات متحده روز 28 ژوئن (7 تیرماه) میزبان رییس جمهور رژیم صهیونیستی خواهد بود.

- کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که رییس جمهور ایالات متحده روز 28 ژوئن (7 تیرماه) میزبان رییس جمهور رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای با اعلام دیدار جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده با همتای اسراییلی خود در روز بیست و هشتم ژوئن (هفتم تیرماه) در واشنگتن دی.

سی.

گفت: رووین ریولین رییس جمهور (رژیم صهیونیستی) در این دیدار بر شراکت دیرینه ایالات متحده و اسراییل و پیوندهای عمیق میان دو دولت و دو ملت تأکید خواهد کرد .

این دیدار ریولین اندکی پیش از پایان دوره هفت ساله ریاست جمهوری وی در ماه ژوییه صورت می گیرد.

ایزاک هرزاگ ماه میلادی گذشته در انتخاباتی که پایان عصر حکمرانی بنیامین نتانیاهو را رقم زد؛ به عنوان رییس جمهور جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شد.

لازم به ذکر است، جایگاه ریاست جمهوری در رژیم اشغالگر صهیونیستی تا حد زیادی یک مقام تشریقاتی است که هدف آن، حفظ وحدت میان گروه های مختلف قومی و مذهبی است.

ساکی در خصوص این دیدار گفت: رییس جمهور ریولین به پایان دوره ریاست جمهوری خود نزدیک می شود، این دیدار فداکاریهای چندین ساله او برای تقویت روابط دوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: بایدن 28 ژوئن میزبان رییس جمهور رژیم صهیونیستی است

کاخ سفید: بایدن 28 ژوئن میزبان رییس جمهور رژیم صهیونیستی است