مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 20:102021-06-19بين الملل

اتحادیه اروپا: نشست رسمی برجام روز یکشنبه برگزار می شود


اتحادیه اروپا روز شنبه اعلام کرد که طرفهای مذاکره کننده برای احیای توافق هسته ای ایران (برجام) روز یکشنبه در وین یک نشست رسمی برگزار خواهند کرد.

- اتحادیه اروپا روز شنبه اعلام کرد که طرفهای مذاکره کننده برای احیای توافق هسته ای ایران (برجام) روز یکشنبه در وین یک نشست رسمی برگزار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العربیه، اتحادیه اروپا روز شنبه اعلام کرد که طرف های مذاکره کننده برای احیای توافق هسته ای ایران (برجام) روز یکشنبه در وین یک نشست رسمی برگزار می کنند.

این نشست رسمی که در میانه ششمین دور مذاکرات غیرمستقیم مقامات تهران و واشنگتن برگزار می شود، معمولاً نشانه آن است که این دور از مذاکرات نیز پایان خواهد یافت.

گفتنی است، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، تاریخ احتمالی برای حصول توافق در مذاکرات احیای برجام را اعلام کرد.

وی در پیامی توییتری نوشت: جایگاهم به من اجازه شرط بندی (گمانه زنی) نمی دهد اما مایلم که تاریخ 15 ژوییه (24 تیر) را به عنوان یک تاریخ هدف برای رسیدن به توافق اعلام کنم که مصادف است با ششمین سالگرد حصول برجام .

وی روز جمعه گفته بود که مذاکره کنندگان اندکی خسته هستند و گفتگوها برای رسیدن به موفقیت، نیازمند زمان اضافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: نشست رسمی برجام روز یکشنبه برگزار می شود

اتحادیه اروپا: نشست رسمی برجام روز یکشنبه برگزار می شود