مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-19سياسي

قدردانی سپاه از مشارکت مردم در انتخابات


حضور شکوهمند ، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات 28 خرداد ماه و ظهور اراده ملی برای خلق حماسه باشکوه دیگری در سپهر سیاسی کشور ، فرصت نوینی برای دفع تهدیدهای استکباری و قطع زنجیره دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی و گشایش های تاریخی برای تحقق مطالبه مقام معظم .

- حضور شکوهمند ، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات 28 خرداد ماه و ظهور اراده ملی برای خلق حماسه باشکوه دیگری در سپهر سیاسی کشور ، فرصت نوینی برای دفع تهدیدهای استکباری و قطع زنجیره دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی و گشایش های تاریخی برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در مدیریت و راهبری اجرایی کشور و شتاب بخشی به روند پیشرفت ایران اسلامی ، ایجاد کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از مشارکت حماسی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد و تبریک به رییس جمهور منتخب بر آمادگی همه جانبه خود برای تعامل و همکاری با دولت آینده تاکید کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه نیوز؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند و مشارکت حماسی و شورانگیز ملت ایران در انتخابات 28 خرداد ، تحقق حماسه سیاسی 1400 را بیانگر هوشمندی و درایت مثال زدنی ایرانیان در فهم عمیق مقتضیات و الزامات تحقق گام دوم انقلاب و صیانت از استقلال ، امنیت و منافع ملی و پیش برندگی اهداف و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی سپاه از مشارکت مردم در انتخابات

قدردانی سپاه از مشارکت مردم در انتخابات