مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-19سياسي

اعلام جزییات شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شیراز


پنج ساعت بعد از آن که وزیر کشور آمار قطعی انتخابات را اعلام کرد فرمانداری شیراز آمارهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در شیراز را تشریح کرد اما هنوز از آمارهای استانی خبری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار شیراز بعد از گذشت 20 ساعت پس از پایان مدت زمان اخذ قانونی رأی در کلانشهر شیراز بالاخره در فایلی ویدئویی که از طریق روابط عمومی فرمانداری منتشر شده آمار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را ارائه کرد.

محمدرضا امیری در این فایل ویدئویی گفت: در کلان شهر شیراز بالغ بر یک میلیون و 364 هزار نفر واجد شرایط رأی دهی بودند که براساس آمار کسب شده 33 درصد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته و نسبت به رأی دهی اقدام کردند.

وی افزود: براساس آرای مأخوذه 433 هزار و 171 رأی در کلان شهر شیراز اخذ شده است که از این تعداد 383 هزار و 338 رأی صحیح بوده است.

امیری تصریح کرد: از میان آرای اخذ شده سید ابراهیم رییسی با کسب 290 هزار و 426 رأی در شیراز به عنوان نخست دست یافت، پس از آن محسن رضایی میرقائد با 38 هزار رأی و عبدالناصر همتی با 36 هزار و 66 رأی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی با 18 هزار و 16 رأی در جایگاه های بعدی ایستاده اند.

گفتی است هنوز اعلام رسمی در خصوص شورای اسلامی شهر شیراز توسط نهادهای مربوطه صورت نگرفته است و استانداری نیز هنوز آمارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شیراز

اعلام جزییات شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شیراز