مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:502021-06-19سياسي

جلیلی: همه وظیفه دارند به منتخب ملت یاری کنند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تبریکی به ابراهیم رییسی تاکید کرد که جهاد بزرگ برای جهش ایران یک تکلیف ملی، انقلابی و دینی است و همگان وظیفه دارند منتخب ملت را که پرچم این تحول بر دوش اوست، - یاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام سعید جلیلی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای رییسی رییس جمهور محترم منتخب دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم صمیمانه پیروزی جنابعالی را درجلب اعتماد ملت ایران با کسب اکثریت آراء تبریک می گویم.

خدای را سپاسگزارم که ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران بار دیگر مسئولانه و هوشیارانه ماهیت مردمی نظام را تثبیت و کام بدخواهان را با حضور و انتخاب خود تلخ کردند.

اکنون با انتخاب ملت و پشتیبانی پر شکوه از نظام اسلامی دشمنان و متجاوزان به حقوق مسلم ملت ایران دانسته اند ملت ایران با صلابت و هوشمندی مصمم به دفاع از حقوق ، منافع و ارزش های خود است.

امید ملت آن است که دولت شما توان وظرفیت خود را برای شیرین کردن کام مردم به کار گیرد و تمهیدات لازم را برای یک جهش تمدنی در طلیعه قرن جدید فراهم سازد تا با تحول در فرهنگ سیاسی کشورو شتاب گرفتن حرکت ماشین دولت، نه تنها از نارسایی های موجود عبور شود بلکه چهار سال آینده دوره رسیدن به قله های پیشرفت کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: همه وظیفه دارند به منتخب ملت یاری کنند

جلیلی: همه وظیفه دارند به منتخب ملت یاری کنند