مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-19سياسي

واکنش صهیونیست ها به پیروزی آیت الله رییسی


سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در یک رشته پیام توییتری به انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور ایران واکنش نشان داد.

- به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیور حیات سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز شنبه در یک رشته پیام توییتری به انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران واکنش نشان داد.

این مقام صهیونیست آیت الله رییسی را فردی توصیف کرد که متعهد شده که به سرعت برنامه نظامی هسته ای ایران را به پیش ببرد و انتخاب وی مقاصد مخرب واقعی ایران را شفاف کرده و باید نگرانی عمیق فوری جامعه بین المللی را برانگیزد.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه پیام توییتری نوشت: بیش از آن، برنامه هسته ای ایران باید فورا متوقف شده، کاملا به عقب رانده شده و به صورت نامحدود متوقف شود.

برنامه موشک های بالستیک ایران نیز باید برچیده شود .

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که برنامه هسته ای این کشور تنها با مقاصد صلح آمیز پیگیری می شود و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بارها اعلام کرده که انحرافی در برنامه هسته ای ایران مشاهده نشده است.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا بوده و بر اساس گزارش ها، این رژیم بین 100 تا 200 کلاهک هسته ای در زرادخانه های خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش صهیونیست ها به پیروزی آیت الله رییسی

واکنش صهیونیست ها به پیروزی آیت الله رییسی