مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-19پزشكي

قلب اهدایی جوان 19 ساله مشهدی از طریق انتقال هوایی به تهران منتقل شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قلب جوان 19 ساله مرگ مغزی مشهدی از طریق انتقال هوایی به تهران منتقل شد و نجات بخش دختر نوجوان مبتلا به نارسایی حاد قلبی شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر علی یزدانی اظهار کرد: قلب یک جوان 19 ساله مشهدی که براثر سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، از طریق اورژانس هوایی  و همکاری اورژانس 115 مشهد  به تهران منتقل شد تا در بیمارستان شهید رجایی به یک دختر 13 ساله پیوند زده شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه  علوم پزشکی مشهد بیان کرد: با هماهنگی اورژانس کشور، اداره پیوند وزارت بهداشت و هواپیمایی نیروی انتظامی، تیم مربوطه برای انجام عملیات انتقال قلب اهدایی از تهران عازم مشهد شد که با انجام عملیات جداسازی قلب در مشهد، عضو اهدایی به  پرسنل اورژانس 115 پایگاه شهید هاشمی نژاد مشهد جهت  انتقال به فرودگاه تحویل داده و در تهران نیز  با بالگرد به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

  همچنین رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اظهار کرد: این قلب اهدایی با یاری خداوند متعال، رضایت و سخاوت خانواده بیمار مرگ مغزی و با همکاری تیم های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب اهدایی جوان 19 ساله مشهدی از طریق انتقال هوایی به تهران منتقل شد

قلب اهدایی جوان 19 ساله مشهدی از طریق انتقال هوایی به تهران منتقل شد