مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-19سياسي

مشارکت مردم در انتخابات باعث شکست دشمن و فخر جهان اسلام شد


معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به حضور آگاهانه، گسترده و شورانگیز مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم اقتدار ایران اسلامی را به تصویر کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرس از گرگان، حجت الاسلام رضا دیلمی عصر امروز در جمع هیئت های مذهبی گرگان با اشاره به اهمیت نقش مهم و حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: یک پیروزی عظیم و ماندگار و مصداق حقیقی تحقق زنجیره تواصی در اعتلای گفتمان انقلابی محقق شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین رویایی های تمام عیار جبهه حق و باطل در طول قرن اخیر، عرصه انتخابات 28 خرداد 1400 ریاست جمهوری در ایران اسلامی بود.

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: به صورت اخص از سال گذشته، ایادی استکباری با همکاری جریان نفاق، فتنه و نفوذ با استفاده از ابزار تحریم و تمامی امکانات نرم افزاری و حکمرانی رسانه ای و پرداخت هزینه های سنگین و .

تلاش کردند که با القاء شبهات، اخبار جعلی و هجمه بسیار گسترده و سنگین و جنگ روانی ادارکی و شناختی، مردم  را نسبت به آینده انقلاب، ناامید و بین حاکمیت و مردم، شکاف ایجاد کنند.

دیلمی بیان کرد: اما به فضل الهی، با هوشیاری، لحظه شناسی و دشمن شناسی مردم صبار، شکور و ولایتمدار ایران اسلامی و پیروی از منویات ولی امر مسلمین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات باعث شکست دشمن و فخر جهان اسلام شد

مشارکت مردم در انتخابات باعث شکست دشمن و فخر جهان اسلام شد