مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-19اقتصادي

افزایش مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان نگران کننده است


با توجه به نگرانی جدی از رشد فزاینده تعداد بیماران کرونایی بویژه در مرکز استان و پیش بینی افزایش آمار کنونی طی روزهای آینده تمامی دستگاه های عضو ستاد براساس امکانات و تجهیزات در اختیار آمادگی کامل را داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نگرانی جدی از رشد فزاینده تعداد بیماران کرونایی بویژه در مرکز استان و پیش بینی افزایش آمار کنونی طی روزهای آینده تمامی دستگاه های عضو ستاد براساس امکانات و تجهیزات در اختیار آمادگی کامل را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در نشست ستاد مبارزه با کرونا افزود: تمامی مراکز درمانی و بیمارستانهای استان اعم از دولتی و خصوصی موظفند آمادگی کامل را برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی احتمالی داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه های خدماتی و امدادرسان و دستگاه هایی از قبیل آموزش و پرورش، هلال احمر و ورزش و جوانان آمادگی لازم را برای پذیرش و جداسازی بیماران سرپایی داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به بروز بیماری های مسری و واگیردار در کشورهای همسایه و از طرفی افزایش تعداد بیماران در استان تردد اتباع خارجی در مرزها به شدت کنترل و در صورت ورود طرد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان نگران کننده است

افزایش مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان نگران کننده است