مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-19سياسي

انتخابات پایان یافت ، اما آزمون الهی همچنان جریان دارد!


آنچه در 28 خرداد رخ نمود، اعلام وفاداری همه جانبه ملت و حضور پرشور، پای صندوق های رای و اعتماد به رییس جمهور منتخب که به قول رهبری معظم انقلاب : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ابوالقاسم علیزاده، کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی به تحلیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

متن کامل این یادداشت را در ادامه میخوانید:   28 خرداد 1400 ؛ برای ملت بزرگ ایران ، روز تجلی اراده ملی برای تامین مصالح ملی بود.

روز امید به رفع مشکلات و آینده ای بهتر و بهره مند خواهند بود و لذا وضعیت جامعه و کشور پس از انتخابات باید با مولفه های اتحاد و انسجام ملی و نیز احترام متقابل دولت و مردم و قرار گرفتن بر ریل پیشرفت و تعالی ، تنظیم و هدایت گردد.

 آن چه اکنون باید نسبت به آن نگران بود سهم خواهی ها و یا خط کشی های احتمالی درون خانوادگی عناصر مدعی خدمت و انقلابی گری است  که ممکن است کار انتخاب همکاران و شکل گیری دولت تراز انقلاب را برای رییس جمهوری منتخب سخت و سخت تر نماید.

چه آنکه ترمیم آسیب های به جا مانده از قبل و مبارزه و اصلاح واقعی سیاست های غلط، بویژه باز کردن گره های کور زندگی مردم، خود امری دشوار می باشد و لذا  همکارانی را می طلبد تا در دولت سیزدهم ، رییس جمهوری را با روحیه ایمانی و ایثاری و جهادی یاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پایان یافت ، اما آزمون الهی همچنان جریان دارد!

انتخابات پایان یافت ، اما آزمون الهی همچنان جریان دارد!