مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-19سياسي

نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است


نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه و اختلال در فشار آب، جنایت در حق مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عموی آب و فاضلاب اصفهان، هاشم امینی در جلسه تنش آبی که با حضور مدیران آبفای مناطق خودگردان استان، برگزار شد گفت: استفاده از پمپ غیرمجاز قبح دارد و حق مردم با این کار دزدیده می شود.

مدیرعامل آبفای اصفهان افزود: باید از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، نخبگان و افراد تاثیرگذار استفاده کرد تا قبح استفاده از پمپ غیرمجاز برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به خدمات آبفای استان اصفهان گفت: باید نهایت تلاش مان را انجام دهیم تا ماه های سخت پیش رو را با کمترین تنش پشت سر بگذاریم و از مردم  هم تقاضا داریم با صبوری و مدیریت مصرف، ما را همراهی کنند.

امینی افزود: رویکرد ما این است که علاوه بر رفع مشکلات کلان فشار آب در سطح استان، مشکلات موردی نیز در سریع ترین زمان ممکن حل شود.

وی گفت: مردم بدانند که بی آبی یک کوچه نیز برای ما بسیار مهم است و به صورت شبانه روزی تمام تلاشمان را در جهت رفع مشکل انجام می دهیم.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر اهمیت تعمیرات و نگهداری شبکه ها گفت: در سال های اخیر تعمیر و نگهداری شبکه ها موجب کاهش چشمگیر حوادث در برخی مناطق شده و به مدیریت توزیع آب نیز کمک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است

نصب پمپ مستقیم بر روی شبکه در شرایط تنش آبی، جنایت در حق مردم است