مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:052021-06-19سياسي

موهبت انتخابات 28 خرداد با اراده مردم رقم خورد


مسئول ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در استان قم گفت: موهبت انتخابات 28 خرداد با اراده مردم رقم خورد و خدا نیز به آنان کمک کرد.

- ، حجت الاسلام تکیه ای مسئول ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در استان قم عصر شنبه با اشاره به اینکه اگر انسان مطیع اوامر الهی باشد خدا نیز او را یاری خواهد کرد گفت: موهبت انتخابات 28 خرداد با اراده مردم رقم خورد و خدا نیز به آنان کمک کرد.

وی با اشاره به پیام روز شنبه رهبر معظم انقلاب گفت: پیروزی نهایی این انتخابات مردم هستند و شعار تغییر به نفع مردم آقای رییسی تعبیر گردید و مردم خواستند تغییر ایجاد شود و خداوند آنان را یاری نمود.

حجت الاسلام تکیه ای همچنین به پیام آقای رییسی به هوادارانش اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام رییسی از هواداران و مردم متدین و انقلابی خواسته است تا در شادی های پیروزی انتخابات مسائل شرعی را الگوی خود قرار دهند و شکرگزاری به درگاه خداوند انجام دهند و شادی های خود را معطوف به امام رضا (ع) کنند که به یاری خداوند و نظر خاص امام رضا فساد و اشرافی گری در کشور ریشه کن شود.

وی افزود: حجت الاسلام رییسی به سیاست ورزی مومنانه و تقوا در سیاست معتقد است به همین دلیل در شادی ها غرور و افراط ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موهبت انتخابات 28 خرداد با اراده مردم رقم خورد

موهبت انتخابات 28 خرداد با اراده مردم رقم خورد