مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-19سياسي

هدایت جشن های انتخابات به سمت جشن میلاد امام رضا (ع)


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی ایت الله رییسی در قم گفت: منتخب ملت خواسته است جشن های پیروزی انتخابات کنترل شده و در قالب جشن های امام رضایی باشد و از رفتارهای خاص پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علیرضا تکیه ای عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: 28 خرداد ماه امسال در تاریخ ثبت خواهد شد و می توان گفت این پیروزی موهبت بزرگی بود که در انتخابات رقم خورد و مردم پس از 8 سال تحمل مشکلات تصمیم گرفتند دست به تغییر بزرگی بزنند و خداوند نیز مردم را در این امر یاری کرد.

وی با بیان اینکه پیروز انتخابات 28 خرداد ماه سال 1400 مربوط به گروه و یا شخص خاصی نیست، تصریح کرد: مردم با غیرت با حضور در صحنه انتخابات به کاندیدای اصلح خود رای دادند و این پیروزی را رقم زدند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در قم عنوان کرد: این پیروزی نتیجه اراده الهی است و نباید موجب غرور شود و همگان باید این غرور ملی را جشن بگیرند.

وی با تاکید براینکه شور حضور مردم در صحنه انتخابات در حالی رقم خورد که مردم از شرایط موجود در کشور ناراحت بودند، گفت: اما حرف و سخن های دشمنان که در تلاش بودند مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند موجب شد که قیام کنند و با مشت بردهان داخلی های نفوذی و سردر آخور دشمن و دشمنان خارجی بکوبند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت جشن های انتخابات به سمت جشن میلاد امام رضا (ع)

هدایت جشن های انتخابات به سمت جشن میلاد امام رضا (ع)