مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-19سياسي

جشن پیروزی حامیان رییسی در سراسر کشور


همزمان با سراسر کشور امروز پایتخت نشینان حامی رییس جمهوری منتخب با حضور در میدان امام حسین(ع)، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند.

- همزمان با سراسر کشور امروز پایتخت نشینان حامی رییس جمهوری منتخب با حضور در میدان امام حسین(ع)، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جشن گرفتند.

همزمان با دهه کرامت و درآستانه میلاد حضرت امام رضا(ع) میلیونها ایرانی در ساعات عصرگاهی شنبه پیروزی بزرگ ملت در برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه و همچنین انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی بعنوان هشتمین رییس جمهوری کشور را جشن گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی روز 28 خرداد ماه با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد و امروز شنبه و ساعاتی پس از اعلام رسمی ستاد انتخابات کشور، مردم بصورت خود جوش و با فراخوان در فضای مجازی و همچنین با هماهنگی ستادهای انتخاباتی شرایط را برای برگزاری جشن شادمانی فراهم کردند.

همزمان با سراسر کشور امروز پایتخت نشینان حامی رییس جمهوری منتخب با حضور در میدان امام حسین(ع)، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پیروزی حامیان رییسی در سراسر کشور

جشن پیروزی حامیان رییسی در سراسر کشور