مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-19سياسي

پخش 56 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از شبکه اشراق زنجان


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بیش از 56 هزار دقیقه برنامه با موضوع انتخابات در قالب های مختلف برنامه سازی از شبکه اشراق پخش شد.

- محسن لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به خلق حماسه درخشان حضور تاریخی مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: برابر تمهیدات انجام شده و بسیج تمام نیروهای رسانه، صداوسیمای مرکز زنجان که پخش برنامه های انتخاباتی خود را از ابتدای سال جاری آغاز کرده بود در مراحل مختلف تا به امروز بیش از 56 هزار دقیقه برنامه با موضوع  انتخابات در قالب های مختلف برنامه سازی به روی آنتن برد.

وی درباره برنامه های شبکه اشراق گفت: معاونت سیما در قالب برنامه های متنوع و با محوریت تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، در مجموع 19 هزار و 555 دقیقه تولید و پخش کرد که از اهم این برنامه ها می توان به ال گوجی، انتخاب اصلح، بیرلیک و گلجاق اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: در روز انتخابات هم با برقراری ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه های یک، دو، شبکه سه، شبکه چهار، پنج و خبر، پرس تی وی، آموزش، شما و شبکه های برون مرزی سیما مجموعا 353 دقیقه از تصاویر و گزارش های حضور مردم مومن استان زنجان به سمع و نظر بینندگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 56 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از شبکه اشراق زنجان

پخش 56 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از شبکه اشراق زنجان