مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-19سياسي

سمنان؛ حائز رتبه برتر کشور در رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: این استان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی مدیریت مقابله با کرونا، رتبه نخست تا سوم کشوری را در شاخص های مختلف به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در سمنان اظهار کرد: بر اساس گزارش های ارائه شده در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان در زمینه رعایت و توجه به اکثر موارد پروتکل های بهداشتی، ازجمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و سایر موارد از این دست، رتبه های نخست تا سوم کشوری را به خود اختصاص داد که لازم است از همراهی و همکاری مردم استان تقدیر داشته باشیم.

وی افزود: در زمینه برگزاری انتخابات، اعلام شد که این مهم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور محقق شده است و استان سمنان نیز در زمینه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و موضوعات از این دست حین برگزاری انتخابات، جزو استان های پیشتاز کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه رنگ بندی های شهرستان های استان در زمینه شیوع بیماری کرونا تغییری نکرده و همچنان رنگ بندی هفته گذشته پابرجا است، خاطرنشان کرد: سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضع رنگ بندی زرد و بقیه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان؛ حائز رتبه برتر کشور در رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا

سمنان؛ حائز رتبه برتر کشور در رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا