مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-19سياسي

سقوط بالگرد در دزفول/ استاندار خوزستان: 9 نفر دچار کوفتگی و شکستگیهای جزیی شدند


منطقه احمد فداله دزفول از مناطق کوهستانی و صعب العبور است که در همه انتخابات عوامل برگزاری برای اخذ رای از مردم با بالگرد به منطقه اعزام می شوند و این اولین باری است که این حادثه به وجود آمده است.

- سقوط بالگرد در دزفول/ استاندار خوزستان: 9 نفر دچار کوفتگی و شکستگیهای جزیی شدند منطقه احمد فداله دزفول از مناطق کوهستانی و صعب العبور است که در همه انتخابات عوامل برگزاری برای اخذ رای از مردم با بالگرد به منطقه اعزام می شوند و این اولین باری است که این حادثه به وجود آمده است.

استاندار خوزستان با بیان جزییات حادثه روز شنبه یک فروند بالگرد در دزفول گفت: مصدومان این حادثه در بیمارستان تحت مراقبت هستند و وضعیت عمومی آن ها رو به بهبودی است.

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این بالگرد حدود ساعت 10 صبح امروز با 10 سرنشین شامل چهار نفر کادر پرواز، پنج نفر عوامل صندوق و یک نفر نیروی تامین(انتظامی) جهت بازگرداندن صندوق های اخذ رای از روستای احمد فداله بخش شهیون دزفول قصد عزیمت به دزفول را داشت که دچار مشکل شد.

وی افزود: این بالگرد در کنار دریاچه تمبی ما بین شهرستانهای لالی و اندیکا اقدام به فرود اضطراری کرد که سرنشینان آن به دلیل تکانهای زیاد از داخل با بدنه بالگرد برخورد کردند که متاسفانه عامل انتظامی به نام سروان علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بالگرد در دزفول/ استاندار خوزستان: 9 نفر دچار کوفتگی و شکستگیهای جزیی شدند

سقوط بالگرد در دزفول/ استاندار خوزستان: 9 نفر دچار کوفتگی و شکستگیهای جزیی شدند